Den rigtige service til at komme videre
Service med værdi
Når du får udført service på din Nissan i vores netværk af autoriserede forhandlere og værksteder, vil vores højtuddannede teknikere og kundemodtagere altid bestræbe sig på at udføre et førsteklasses arbejde med den nyeste teknologi, som vil sikre, at din Nissan får den service, den har brug for.
Mobilitetsløsninger
Nyd ro i sjælen, mens din bil bliver serviceret hos dit lokale autoriserede Nissan værksted. Det glæder os at kunne tilbyde dig en mobilitetsløsning, så du kan forblive mobil.(1)
Nissan Assistance
Nissan Assistance sikrer, at du er beskyttet i tilfælde af uforudsete hændelser på vejen. Dækningen er gyldig i hele garantiperioden, og vælger du at få din bil serviceret hos en af vores autoriserede forhandlere, så følger der automatisk 12 måneders gratis Nissan assistance med.
Vi tilbyder hjælp døgnet rundt i tilfælde af havari eller ulykke, uanset din Nissans alder, med gratis vejhjælp 24 timer i døgnet, 365 dage om året.(2)
Service med tillid
Vores altid topuddannede teknikere står parat til at yde kvalitetsservice på din Nissan, og du kan trygt stole på, at din bil er i de bedste hænder.
Master teknikere
Nissans teknikere er altid uddannet i de nyeste teknologier til diagnosticering og reparation af din bil. Denne kombination, sammen med brugen af originale Nissan-dele, betyder, at du trygt kan overlade din Nissan til vores autoriserede Nissan-værksteder.(3)
Sundhedstjek af bilen
Vi tilbyder et komplet tjek uden beregning, hver gang du kommer forbi med din Nissan til et planlagt serviceeftersyn eller en reparation. Derudover vil du få et tilbud, før der udføres nogen form for arbejde, så du ved, hvad det hele vil komme til at koste.(4)
Bæredygtig fremtid
Nissans globale miljøfilosofi og principper ser ud over nutiden. Ved at genbruge komponenter og øge anvendelsen af batterier til elbiler i deres anden levetid stræber Nissan efter at opnå en større sammenhæng mellem mennesker, køretøjer og naturen. Vi fokuserer på at mindske vores miljømæssige fodaftryk og ressourceforbrug med henblik på at bidrage til en renere, sikrere og mere bæredygtig fremtid.
Reducering af miljømæssigt fodaftryk
Nissan arbejder på at opnå CO2-neutralitet gennem innovation baseret på nye teknologier, bæredygtige energikilder (batteriøkosystem) og genanvendelige materialer til emballage.
Bæredygtige løsninger for produkter
Nissan stræber efter at levere miljøvenlige løsninger uden at gå på kompromis med kvalitet og ydeevne. Vores indsats inkluderer udvidet genbrug af komponenter som motorer, gearkasser og mange andre komponenter samt genanvendelse af bilbatterier og brug af genanvendt tilbehør som velourmåtter. Vi sikrer, at vores bæredygtige tiltag opretholder de højeste standarder for sikkerhed og pålidelighed, så du kan have tillid til vores produkter.
Ansvarsfraskrivelsen :
(1) Mobilitetsløsninger: Kunden har mulighed for at vælge en mobilitetsløsning, som tilbydes af Nissan værkstedet. Tilbuddet kan omfatte en lånebil til en af Nissan anbefalet lejepris på 249 DKK pr. dag under følgende betingelser:
Kunden skal bestille tid til serviceeftersyn/mekanisk reparation på sin Nissan og bede om mobilitetsløsningen på forhånd.
Dækskift er undtaget fra programmet. Nissans mobilitetsløfte gælder ikke for biler, som får udført reparationer efter en ulykke.
Vi vil gøre alt for at tilfredsstille kundens behov, men Nissan kan ikke garantere, at der er en tilgængelig lånebil, eller at en lånebil vil være samme model som kundens bil. Nissan forbeholder sig ret til at tilbyde en alternativ mobilitetsløsning. Lånebilen er til rådighed for kunden den dag, som bilen er på værkstedet til serviceeftersyn/reparation, og skal afleveres igen inden for åbningstiden samme dag. Brændstof og vejafgifter skal betales af kunden. Priser, betingelser, forsikring og begrænsninger i kilometertal og brug kan variere fra forhandler til forhandler.
Hvis du ønsker flere informationer, bedes du kontakte din autoriserede Nissan forhandler/dit autoriserede Nissan værksted.
(2) Nissan Assistance: Hvis du mod forventning skulle komme ud for et havari eller en ulykke, er Nissan Assistance altid klar til at hjælpe dig. Nissan Assistance dækker i hele garantiperioden, og du kan få ekstra dækning ved at få din bil serviceret gennem vores netværk.
Hvis der skulle ske noget uventet, så ring til Nissan først. Hos Nissan vil vi gøre vores yderste for få kundens Nissan tilbage på vejen igen så hurtigt og smidigt som muligt – 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen (inklusive søndage og helligdage).
Nissan Assistance gælder for en periode på 1 år* efter udløb af fabriksgarantien, når man køber et planlagt serviceeftersyn hos en autoriseret Nissan forhandler. Denne periode på 1 år* bliver fornyet, hver gang kunden får udført et planlagt serviceeftersyn eller et N360 CARE på sin bil hos en autoriseret Nissan forhandler.
Nissan Assistance tilbydes uden beregning (eventuelle reparationsomkostninger er ikke inkluderet). Du kan læse yderligere informationer i garantifolderen (i garantifolderen findes der en detaljeret liste over de lande, hvor Nissan Assistance er tilgængelig).
Når kunden ringer til tlf. (+45) 70 14 01 47 :Kunden kan vælge mellem Nissan Assistance (24/7-service) eller kundeservice (åben mandag-fredag kl. 9:00-17:00 undtagen helligdage).Prisen på opkald er standard netværkspris fra fastnet- eller mobiltelefon. Pris fås hos teleoperatøren. Autoriserede Nissan-forhandlere og værksteder kan kontaktes på deres eget nummer. IVR (Interactive Voice Response) bliver benyttet til omstilling af opkald.Ventetid er ikke gratis. Et øget antal opkald kan medføre længere ventetid.Nissan kan ikke påtage sig noget ansvar for netværksrelaterede problemer; dedikeret e-mail og chat (hvor det er muligt) kan anvendes, hvis telefonlinjen ikke fungerer.
*Undtagen udvalgte varebiler med 2 års serviceinterval.
(3) Master teknikere: Det er vigtigt for os hos Nissan at kunne give kunderne det højest mulige niveau af service, hver gang de besøger en autoriseret Nissan forhandler eller et autoriseret Nissan værksted. Bestil tid til dit næste service hos dit nærmeste Nissan værksted for at få ekspertservice.
(4) Sundhedstjek af bilen: Et gratis sundhedstjek af kundens bil udføres, når kunden får udført planlagt serviceeftersyn, N360 CARE på sin Nissan. Det gratis sundhedstjek kan også anvendes ved reparationer, hvis kunden anmoder om det på forhånd. Kundens tilstedeværelse under et sundhedstjek af bilen er ikke obligatorisk.
Hvis et sundhedstjek af bilen viser, at det er nødvendigt at få udført ekstraarbejde, så skal kunden have et tilbud til godkendelse. Der udføres ikke noget ekstraarbejde uden kundens accept af tilbuddet.
Kunden vil modtage et skriftligt tilbud på alt arbejde på forhånd.