Nissan e-POWER er en unik teknologi, der tilbyder en responsiv, støjsvag og effektiv, elektrificeret køreoplevelse uden behov for opladning.
Nissan e-POWER er en unik teknologi, der tilbyder en responsiv, støjsvag og effektiv, elektrificeret køreoplevelse uden behov for opladning.
e-POWER – en stærk kombination
e-POWER er en unik teknologi fra Nissan som kombinerer en benzinmotor, som oplader batteriet, i samarbejde med en elmotor, som får hjulene til at dreje. Den fungerer lidt som en elbil, som begrænser udledning og driftsomkostninger. Men fordi du ikke skal sætte den i stikket, skal du ikke ændre dine kørevaner. Udover forbrændingsmotoren genindvinder e-POWER også bremse-energi til opladning af batteriet.
Hvordan fungerer det hele?
Hvordan fungerer det hele?
Hvordan fungerer det hele?
Fyldes med benzin, kører på el
Oplev en ny køreoplevelse uden at ændre dine vaner. Fortsæt med at bruge brændstof, men nyd køreglæden ved elektrificeret kørsel, så snart du starter bilen.
Genoplader på farten
Du behøver ikke noget stik til en e-POWER. Benzinmotoren skaber den energi der oplader batteriet, når bilen har brug for det. Det er batteriet, der driver elmotoren, som drejer hjulene.
Genindvinder bremse-energien
Den modstand der opstår ved bremsning, skaber energi og den lader e-POWER ikke gå til spilde. Systemet til genindvinding af bremse-energi veksler den energi og sender den direkte tilbage til batteriet, så brændstoføkonomien forbedres.
Hvad er forskellen på e-POWER og Hybrid?
Hvad er forskellen på e-POWER og Hybrid?
Hvad er forskellen på e-POWER og Hybrid?
e-POWER
Hybrid
Forklaring
Gearkasse | Motor | El-Motor | Batteri | Inverter | Generator |
Forklaring
Gearkasse | Motor | El-Motor | Batteri | Inverter | Generator |
Forklaring
Gearkasse | Motor | El-Motor | Batteri | Inverter | Generator |
Nissan e-POWER-teknologi i detaljer
Nissan e-POWER-teknologi i detaljer
Nissan e-POWER-teknologi i detaljer
Nissan e-POWER: En genvej til den elektrificerede fremtid
Nissan e-POWER: En genvej til den elektrificerede fremtid
Nissan e-POWER: En genvej til den elektrificerede fremtid
Værdierne i WLTP-cyklussen afventer officiel godkendelse på tidspunktet for optagelsen. De viste WLTP-værdier er til sammenligning. De faktiske resultater fra reel kørsel kan variere alt efter faktorer som fx vejr, kørestil, last eller tilbehør, som er monteret efter indregistreringen.
Nyd en helt unik, elektrificeret køreoplevelse.
Nyd en helt unik, elektrificeret køreoplevelse.
Nyd en helt unik, elektrificeret køreoplevelse.
Elektrificeret SUV i byen
I byen hjælper den øjeblikkelige acceleration dig med, at gribe plads i langsom bytrafik og med den støjsvage elektrificerede motor vil du føle dig rolig og i kontrol selv på de mest udfordrende kørescener.
En fornøjelse at køre
Når hjulene drives af en elmotor, får du samme øjeblikkelige moment og glidende acceleration, som ejere af elbiler elsker. E-pedalen er klar til dig, når du er i humør til en sjov og sporty køretur.
Støjsvag og afslappende
Elmotoren kører uden støj og udleder – i kombination med benzinmotoren – mindre, så det er en rolig og behagelig oplevelse at køre e-POWER.
Oplev ægte e-POWER kuldegysninger
Oplev ægte e-POWER kuldegysninger
Oplev ægte e-POWER kuldegysninger
NISSAN X-TRAIL
Den bedste definition af en urban crossover. Findes med e-POWER.
Opdag fordelene ved at køre med e-POWER.
Opdag fordelene ved at køre med e-POWER.
Opdag fordelene ved at køre med e-POWER.
Ingen bekymringer om rækkevidde
e-POWER kommer uden om opstartsvanskelighederne ved elbiler. Fordi batteriet oplades af benzinmotoren, kan du tage hul på lange ture uden at bekymre dig om at miste energien. Bare tank op ved en almindelig pumpe, og så er du klar til at køre igen.
Færre påfyldninger, lavere driftsomkostninger
Med e-POWER kan du køre meget længere på en fuld tank, fordi benzinmotoren kun bruges til at oplade det mere effektive batteri. Batteriet genoplades også delvist med energi fra bremsning, hvilket betyder færre stop ved benzinpumpen og langt større besparelser på lang sigt.
En mere afslappende måde at køre på
Med et tryk på en knap kan du aktivere e-Pedal Med e-pedal bruger man en enkelt pedal som både speeder og bremse. Med e-Pedal Step slipper du for at flytte foden mellem to pedaler i køtrafik, eller når du kører op ad bakke. I kombination med den støjsvage motor vil du generelt føle større kontrol og mere ro bag rattet.
Oplev alle vores elektrificerede drivliner
Oplev alle vores elektrificerede drivliner
Oplev alle vores elektrificerede drivliner
Alle dine spørgsmål besvaret
Alle dine spørgsmål besvaret
Alle dine spørgsmål besvaret
HVAD ER FORSKELLEN PÅ e-POWER OG 100 % ELEKTRISK ELLER HYBRID?
HVILKE KOMPONENTER BESTÅR e-POWER AF, OG HVORDAN VIRKER DE?
HVAD SKER DER, HVIS LITIUMIONBATTERIET, SOM DRIVER ELMOTOREN, BLIVER FLADT?
FINDES e-POWER MED FIREHJULSTRÆK?
HVOR LANG ER GARANTIEN PÅ DELENE TIL e-POWER?
HVOR STOR ER LITIUMIONBATTERIET I e-POWER SAMMENLIGNET MED EN STANDARDELBIL?
De viste billeder og beskrivelser er vejledende. I visse tilfælde viser billederne køretøjer med ikke-[marked] specifikationer, og de repræsenterer ikke nødvendigvis en bestemt model, udstyrsniveau eller tilbud. De viste funktioner er muligvis ikke tilgængelige eller er ikke tilgængelige som standard eller kun som ekstraudstyr. (mod ekstra betaling).
For at bruge NissanConnect Services skal du have en NissanConnect-brugerkonto og tilmelde dig og logge ind på NissanConnect Services-appen med dit brugernavn og adgangskode. For at bruge den gratis NissanConnect Services-app skal du have en smartphone med et kompatibelt iOS- eller Android-operativsystem samt et SIM-kort med data på et eksisterende eller særskilt telefonabonnement mellem dig og din mobil-tjenesteudbyder. Alle tjenester afhænger af dækning på det mobile netværk. Opkobling af en mobiltelefon til brug med NissanConnect bør kun udføres, hvis bilen er sikkert parkeret. Brug af systemet bør altid ske i overensstemmelse med færdselsreglerne. Førere bør kun bruge systemet, når det er sikkert. Brugere bør være opmærksomme på, at håndfri teknologi potentielt set kan aflede opmærksomheden fra vejen, hvilken kan påvirke evnen til at have fuld kontrol over bilen.