1 elektrisk motor + 1 forbrændingsmotor =
Elektrificeret køreglæde uden behov for opladning
1 elektrisk motor + 1 forbrændingsmotor =
Elektrificeret køreglæde uden behov for opladning
Hybridteknologi: det bedste fra begge verdener
Din bil klarer alle udfordringer med skift fra byen til motorvejen til landet. Men du opdager kun den spændende køretur, når dit hybridsystem kombinerer strøm og forbrændingsmotor for at klare dem alle.
Hvordan fungerer en hybridbil?
Hvordan fungerer en hybridbil?
Hvordan fungerer en hybridbil?
Benzin, el eller begge dele
Nissans hybridsystemer bruger både benzinmotor og elmotor til at drive din bil. Bilen kan udnytte en af de to eller kombinere styrkerne fra dem begge, så du får den bedste balance mellem ydeevne og effektivitet [1].
Vælger den ideelle energikilde
Systemet optimerer automatisk energikilden ved at reagere på, hvor hårdt du trykker på speederen, og på batteriets ladeniveau. Du skal bare køre.
Et enkelt skridt mod mere glidende kørsel
Med e-Pedalen kan du køre med bare én pedal. Tryk blot på den særskilte knap, og så vil din bil anvende de regenerative bremser, når du slipper speederen, så farten sænkes [2].
Nissans hybrid-drivline
Nissans hybrid-drivline
Nissans hybrid-drivline
Gearkasse | Motor | El-motor | Batteri | Inverter | Generator |
Gearkasse | Motor | El-motor | Batteri | Inverter | Generator |
Gearkasse | Motor | El-motor | Batteri | Inverter | Generator |
Hvorfor vil du huske hybrid-kørsel?
Hvorfor vil du huske hybrid-kørsel?
Hvorfor vil du huske hybrid-kørsel?
Spænding som standard
Når du sætter foden på speederen, vil en glidende men energisk acceleration føre dig ud ad vejen på hvad der føles som et øjeblik. Dit hybridsystem vil som standard vælge el-motoren i ca. 67 % af tilfældene[3], så du får alt det bedste ved elektrisk kørsel.
Tre måder at køre på. En ubesværet oplevelse.
Når din hybridbil er blevet tanket op, kan du køre ud i trafikken, mens din bil skifter mellem el og benzin eller kombinerer de to. Ubesværet og uden at løfte en finger.
Dit stille rum i byen
Når du cruiser gennem byen i stabil fart, hører du kun den svage brummen fra din el-motor. Uanset verden uden for dine vinduer er du indbegrebet af ro i sindet inde i din kabine.
Oplev en renere køreglæde - vælg en hybrid
Oplev en renere køreglæde - vælg en hybrid
Oplev en renere køreglæde - vælg en hybrid
Juke
Mød Nissan JUKE — en lille
crossover med stor personlighed.
Kraftfuld, spændende,
og forfriskende effektiv.
Små ting, der betyder meget
Små ting, der betyder meget
Små ting, der betyder meget
Bæredygtig for din pung
Ser du på kvitteringen for din sidste optankning, får du måske et tilfreds smil på læberne. Når bilen som standard skifter til elektrisk kørsel, får du det mest brændstoføkonomiske valg til det meste af din hverdagskørsel.
Bæredygtig for vores planet
Når du kører på landet, lettes en byrde fra dine skuldre, mens du ser landskabet glide forbi. Hybridens bedre brændstoføkonomi gør kørslen billigere for dig og for planeten.
Oplev alle vores elektrificerede drivliner
Oplev alle vores elektrificerede drivliner
Oplev alle vores elektrificerede drivliner
Svar på alle dine spørgsmål
Svar på alle dine spørgsmål
Svar på alle dine spørgsmål
HVILKE TYPER HYBRIDBILER TILBYDER NISSAN I ØJEBLIKKET?
HVORDAN ADSKILLER EN KOMPLET HYBRID SIG FRA MILD HYBRID?
SKAL HYBRIDBILER KØRES PÅ EN ANDEN MÅDE EN TRADITIONELLE BILER MED AUTOMATGEAR?
HVAD SKER DER, HVIS LITIUMIONBATTERIET I EN HYBRIDBIL BLIVER FLADT?
ER DER GARANTI PÅ HYBRIDBATTERIET?
De viste billeder og beskrivelser er vejledende. I visse tilfælde viser billederne køretøjer med ikke-[marked] specifikationer, og de repræsenterer ikke nødvendigvis en bestemt model, udstyrsniveau eller tilbud. De viste funktioner er muligvis ikke tilgængelige eller er ikke tilgængelige som standard eller kun som ekstraudstyr. (mod ekstra betaling).
[1] Nissan Juke Hybrid. Forbrug 20 - 20,4 km/l. CO₂: 112 - 113 g/km. Bl. kørsel WLTP
[2] Funktioner er tilgængelige afhængigt af model og version, enten som standard eller som ekstraudstyr (mod merpris). Det er vigtigt ikke at udelukkende stole på førerkomfortfunktioner. e-Pedal Step kan muligvis ikke være egnet under alle kørselsforhold, og korrekt brug er førerens ansvar. Fartpiloten skal indstilles i overensstemmelse med lokale hastighedsregler, og der gælder hastigheds- og andre begrænsninger.
[3] Værdien på de 67% for kørsel i elektrisk tilstand er baseret på WLTP-standard betingelser. De viste tal er vejledende og med henblik på sammenlignelighed. Faktiske køreresultater fra den virkelige verden kan variere afhængigt af ekstraudstyr, vedligeholdelse, køremønster og ikke-tekniske faktorer som vejrforhold kan påvirke de virkelige køreresultater.