Spring til hovedindhold
NissanConnect-apps - OSS
MIT VIRTUELLE SHOWROOM
My Builds
(
)
In Stock
(
)
LOG IND PÅ YOU+
Log ud
Open Menu
ALLE BILER
100% ELEKTRISK
HYBRID OG E-POWER
BENZIN
Ny Nissan Juke
Ny Nissan Qashqai
Nissan ARIYA
Nissan LEAF
Ny Nissan X-Trail
Townstar Varebil
Nissan Townstar Combi
Nissan Primastar
Nissan Interstar
Den nye Nissan Interstar
Nissan ARIYA
Townstar Varebil
Nissan Townstar Combi
Ny Nissan Juke
Ny Nissan Qashqai
Ny Nissan X-Trail
Ny Nissan Juke
Ny Nissan Qashqai
Ny Nissan X-Trail
Nissan Primastar
Nissan Interstar
Den nye Nissan Interstar
NissanConnect-apps - OSS
Filtrer efter
ALLE
Filtrer efter
FJERNBETJENING
KONTOOPRETTELSE
AKTIVERING / DEAKTIVERING AF TJENESTER
SALG AF BIL / KØB AF BRUGT BIL
APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO
KORT OG DIREKTE TRAFIK
STEMMESTYRET PERSONLIG ASSISTENT
LÅS / ÅBN / PINKODE
DATABESKYTTELSE OG SIKKERHED
FJERNBETJENT KLIMAANLÆG I ELBILER
MIN BILS PLACERING
OPKOBLING TIL BILEN / STELNUMMER / PARRINGSKODE
ADMINISTRATION AF BATTERI
ALLE
SEND DESTINATION TIL BIL
HVAD KAN JEG GØRE, HVIS JEG IKKE KAN OPRETTE EN BRUGERKONTO?
HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG IKKE MODTAGER EN BEKRÆFTELSE PER E-MAIL?
PÅ HVILKE TELEFONER KAN NISSANCONNECT SERVICES-APPEN BRUGES?
FINDES NISSANCONNECT SERVICES I ALLE MODELLER?
VIL MIT LOGIN TIL YOU+NISSAN VIRKE I APPEN?
I HVILKE LANDE KAN JEG BRUGE NISSANCONNECT SERVICES?
HVORDAN TILFØJER JEG MIN BIL TIL MIN NISSANCONNECT SERVICES-APP?
HVOR MANGE BILER KAN JEG TILFØJE I MIN NISSANCONNECT SERVICES-APP?
HVORFOR ACCEPTERES MIN BILS STELNUMMER IKKE?
HVOR FINDER JEG MIN PAIRING KODE?
MIN PAIRING KODE KOMMER IKKE FREM, SÅ HVAD KAN JEG GØRE?
ER MIN BIL KOMPATIBEL MED NISSANCONNECT SERVICES?
HVORDAN AKTIVERER JEG TJENESTEN?
HVOR LÆNGE SKAL JEG VENTE, FØR MINE TJENESTER AKTIVERES?
JEG VIL GERNE MIDLERTIDIGT DEAKTIVERE FUNKTIONEN TIL DATAOVERFØRSEL. ER DET MULIGT?
JEG KAN IKKE BRUGE MINE TJENESTER. HVORFOR?
HVORDAN FJERNER JEG EN BIL?
JEG HAR KØBT EN BRUGT NISSAN. SKAL JEG DEAKTIVERE TJENESTERNE, ELLER SKER DETTE AUTOMATISK?
JEG VIL GERNE SÆLGE MIN BIL. HVORDAN SLETTER JEG MINE DATA?
JEG HAR KØBT EN BRUGT NISSAN. HVORDAN KAN JEG AKTIVERE TJENESTERNE?
HVORDAN OPBEVARES MINE PERSONOPLYSNINGER SIKKERT, OG HVOR LÆNGE?
HVOR KAN JEG FINDE OG LÆSE DE GENERELLE VILKÅR OG BETINGELSER SAMT FORTROLIGHEDSPOLITIKKEN?
MIN TELEFON ER STJÅLET. HVORDAN SIKRER JEG, AT MINE PERSONOPLYSNINGER ER BESKYTTEDE?
HVORDAN KAN JEG SIKRE, AT MINE OPLYSNINGER ER BESKYTTEDE, HVIS JEG SÆLGER MIN BIL?
HVORDAN SLETTER JEG ALLE PERSONOPLYSNINGER OM MIN BIL I APPEN?
HVAD SKER DER, HVIS JEG AFVISER POP OP-BESKEDEN OM FORTROLIGHED (SOM DUKKER OP, NÅR JEG STARTER MIN BIL)?
HVAD ER DEN FIRECIFREDE PINKODE?
JEG HAR GLEMT MIN FIRECIFREDE PINKODE. HVAD KAN JEG GØRE?
HVORDAN BRUGER JEG BILENS FUNKTION TIL STEMMEGENKENDELSE?
KAN JEG BRUGE MIN TELEFONS STEMMESTYREDE ASSISTENT DIREKTE FRA BILEN, F.EKS. SIRI ELLER GOOGLE ASSISTENT?
HVORDAN AKTIVERER JEG APPLE CARPLAY I MIN BIL?
APPLE CARPLAY VIRKER IKKE. HVAD KAN JEG GØRE?
SKAL SIRI VÆRE AKTIVERET FOR AT BRUGE APPLE CARPLAY?
JEG HAR FORBUNDET MIN TELEFON TIL APPLE CARPLAY, MEN JEG KAN IKKE SE ALLE MINE APPER
KNAPPERNE PÅ RATTET OG TIL LYDSTYRKE SER IKKE UD TIL AT VIRKE KORREKT. HVORDAN RETTER JEG OP PÅ DET?
MENS JEG BRUGER APPLE CARPLAY, TABER DEN HELE TIDEN FORBINDELSEN – HVAD SKAL JEG GØRE?
KAN JEG BRUGE ANDROID AUTO UDEN ET USB-KABEL?
ANDROID AUTO VIRKER IKKE; HVAD KAN JEG GØRE?
JEG HAR FORBUNDET MIN TELEFON TIL ANDROID AUTO, MEN JEG KAN IKKE SE ALLE MINE APPER
HVORDAN VED JEG, OM MIN TELEFON ER KOMPATIBEL?
MENS JEG BRUGER ANDROID AUTO, TABER DEN HELE TIDEN FORBINDELSEN – HVAD SKAL JEG GØRE?
HVORDAN VISES AKTUEL INFORMATION?
HVAD ER MINE INTERESSEPUNKTER
HVORDAN KAN JEG OPDATERE MINE KORT?
OPDATERES KORTENE I MIN BIL AUTOMATISK?
HVORDAN OVERFØRES DE OPDATEREDE KORT TIL MIN BIL?
HVORDAN VIL JEG FÅ BESKED OM KORTOPDATERINGER?
HVORDAN KAN JEG SØGE EFTER EN DESTINATION I NISSANCONNECT SERVICES-APPEN OG SENDE DEN TIL MIN BIL?
HVILKE MULIGHEDER HAR JEG PÅ SKÆRMEN I MIT INFORMATIONS- OG UNDERHOLDNINGSSYSTEM, NÅR FØRST DESTINATIONEN ER SENDT?
SKAL JEG HAVE “DØR-TIL-DØR”-APPEN FOR AT BRUGE DENNE FUNKTION?
HVORDAN FUNGERER “MIN BILS PLACERING”?
HVOR PRÆCIS ER VISNINGEN AF PLACERING?
HVORDAN KAN “MIN BILS PLACERING” HJÆLPE MIG MED AT FINDE MIN BIL?
NÅR JEG HAR SOLGT MIN BIL, ER DER SÅ RISIKO FOR, AT DEN NYE EJER VIL HAVE ADGANG TIL TIDLIGERE ELLER AKTUELLE DATA OM PLACERINGER?
HVOR OFTE OPDATERES MIN BILS TILSTAND?
DER ER ET PROBLEM MED BILENS HELBRED I MIN APP. HVAD SKAL JEG GØRE?
HVORDAN VIRKER TJENESTEN FJERNBETJENT DØR?
FRA HVOR LANG AFSTAND KAN JEG BRUGE LÅS/LÅS OP-FUNKTIONEN I FJERNBETJENINGEN?
HVOR LÆNGE TAGER DET, FØR MINE DØRE ER LÅST?
HVORDAN VIRKER FJERNBETJENT KLIMAANLÆG?
HVOR LANGT KAN JEG VÆRE FRA MIN BIL OG BRUGE FUNKTIONEN FJERNBETJENT KLIMAANLÆG?
HVOR LANG TID GÅR DER, FØR FJERNBETJENT KLIMAANLÆG GÅR I GANG?
HVORDAN KAN JEG ADMINISTRERE BATTERIET GENNEM APPEN?
HVOR MANGE TELEFONENHEDER KAN BRUGES TIL NISSANCONNECT SERVICES LÅSE/LÅSE OP-TJENESTEN?
KAN JEG SKIFTE TELEFON OG STADIG BRUGE LÅSE/LÅSE OP?
HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG MISTER MIN TELEFON?
HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG MISTER MIN TELEFON?
HVORDAN ÆNDRER JEG SPROGINDSTILLINGER I NISSANCONNECT SERVICES APP?
Home
Personbiler
NissanConnect-apps - OSS